menu

  • +421 907 706 329

  • info@gardenspace.sk |  Kontakt

Garden Space - szukaj
Garden Space - caret
Garden Space - caret 0 ks. / 0.00
  • Váš nákupný košík
  • Nákupný košík je prázdny

FAQ

 

 

1. Ako skontrolovať dostupnosť výrobku?

Každý výrobok má v e-shope informácie o jeho dostupnosti:

 

  • Na sklade - momentálne 0 kusov na sklade; Ak vás tento výrobok zaujíma, dajte nám vedieť prostredníctvom e-mailu: obchod@bamboo.sk alebo telefonicky: 0907 706 329

 

  • Málo zásob - posledné kusy daného produktu, tak sa poponáhľajte s nákupom!

  • Priemerné množstvo - máme iba niekoľko kusov

     

  • Veľké množstvo - máme na sklade dostatok kusov na vybavenie viacerých objednávok

  • K dispozícii na požiadanie - tento produkt môžeme získať špeciálne pre vás - kontaktujte nás e-mailom: obchod@bamboo.sk alebo telefonicky: 0907 706 329

  • Očakávané dodanie - produkt bude čoskoro k dispozícii

  • Stiahnuté z ponuky - produkt už nie je k dispozícii v ponuke nášho e-shopu


 

2. Ako skontrolovať stav objednávky?

Informácie o priebehu vašej objednávky vám pošleme na vašu e-mailovú adresu. Navyše po prihlásení do svojho účtu budete mať prístup ku všetkým informáciám o vašich aktuálnych a už dokončených objednávkach: stav, obsah, zadané adresy atď.


 

3. Ako dlho budem čakať na zásielku?

Ihneď po zadaní objednávky dostanete e-mail s potvrdením objednávky. Priebežne sa budú posielať na vašu e-mailovú adresu informácie o stave vašej objednávky.

 

4. Dátum prijatia zásielky= dátum balenia + čas dodania

Dátum dodania závisí od dostupnosti produktov a zvoleného spôsobu platby, zatiaľ čo dodacia lehota závisí od vybraného
spôsobu dodania.


5. Aké sú spôsoby doručenia?

V závislosti od množstva a hmotnosti objednaných produktov, zvoleného spôsobu platby a vašich vlastných preferencií, môžete si vybrať jeden z metód doručovania:

  • dodávacia spoločnosť,
  • vyzdvihnutie osobne
  • .prepravou DR štúdio s.r.o.

 

6. Celková cena zásielky?

Celkové náklady na doručenie objednávky budete vedieť po pridaní tovaru do košíka a výbere formulára, ktorý vás zaujíma spôsob doručenia a platby - v prehľade uvidíte presnú hodnotu, ktorá sa má zaplatiť. Podľa zvolenej formy platba, druh prepravy a rozmery zásielky - náklady na prepravu sú od 5€. V záujme optimalizácie času a formy dodania a minimalizovania nákladov na prepravu nábytku Oltre nás prosím kontaktujte kontakt s našou predajnou kanceláriou mailom: obchod@bamboo.sk alebo telefonicky: 0907 706 329


 

7. Ako môžem zaplatiť za svoju objednávku?

 

V závislosti od hodnoty objednávky, zvoleného spôsobu doručenia a vašich vlastných preferencií si môžete vybrať jednu z možností  spôsobu platby:

  • prevod na bankový účet,

  • platba v hotovosti alebo kartou pri odbere
  • dobierka

 

8. Môžem si osobne vyzdvihnúť objednávku?

Objednávku môžete samozrejme vyzdvihnúť osobne na niektorej z našich prevádzok:

DR štúdio s.r.o., Priekopská 34, Martin 

DR štúdio s.r.o., Bratislavská 13, Nitra

pre otvaraciu dobu prevádzky pozri kartu Kontakt.

Za osobné vyzdvihnutie nie sú potrebné žiadne ďalšie poplatky.


9. Čo sú zľavové kupóny?

V mnohých propagačných kampaniach ponúkame našim zákazníkom zľavové kupóny. Majú formu kódov,
ktoré by ste mali zadať do koša, na príslušne označenom poli. Týmto sa prevedie suma, ktorá sa má zaplatiť, pri zohľadnení zľavy.

Nezabudnite, že väčšina kódov zliav má dátum skončenia platnosti. Po uplynutí platnosti zľavový kód už nie je aktívny - nebude mať za následok poskytnutie konkrétnej zľavy.


10. Čo je košík?

Košík je miesto, kde môžete pridávať výrobky, ktoré zvažujete. Prístup k tejto funkcii
má iba prihlásený používateľ.

Ak váhate, či si chcete daný výrobok kúpiť a máte účet v našom obchode, prihláste sa a pridajte produkt do svojho košíku.
Výrobky v sklade sa zapamätajú. Keď sa nabudúce prihlásite do svojho účtu, nájdete všetky 
produkty, ktoré ste uložili. K nim sa môžete kedykoľvek vrátiť, dať ich do košíka alebo ich odstrániť z košíku.


 

11. Môžem získať faktúru s DPH?

Áno, pre výrobky zakúpené v našom e-shope môžete dostať faktúru s DPH. Na tento účel pri zadávaní objednávky  vo formulári s vašimi údajmi vyberte možnosť „spoločnosť“ a uveďte podrobnosti o faktúre. Informácie o prijatí faktúry s DPH uvedené v poznámkach (časť „Doplňujúce informácie“). Ak je dodacia adresa odlišná od fakturačných údajov, vyznačte ju vo formulári možnosť „iná dodacia adresa“ a zadajte adresu, na ktorú sa má objednávka odoslať. Dátum vystavenia faktúry s DPH je dátum odoslania vašej objednávky. Tento dátum nie je možné zmeniť.


12. Ako zmením objednávku?

Svoje objednávky môžete upravovať iba do dokončenia jej obsahu. Keď ju odošlete už nie je možné upravovať. Pri akejkoľvek zmene objednávky (zmena adresy,
pridanie produktu do objednávky, zmena spôsobu platby alebo doručenia), kontaktujte nás
 telefonicky: 0907 706 329 alebo mailom: obchod@bamboo.sk, objednavky@bamboo.sk


13. Zadal som nesprávnu objednávku. Ako ich môžem zrušiť?

Objednávky môžete zrušiť iba do dokončenia obsahu. Keď ju odošlete
užnie je možné zrušiť. Ak chcete zrušiť objednávku, kontaktujte nás čo najskôr -
- pokiaľ možno telefonicky: 0907 706 329 alebo mailom: obchod@bamboo.sk, objednavky@bamboo.sk

.


14. Majú predané výrobky záruku?

Áno, výrobky v ponuke nášho e-shopu majú záruku výrobcu platnú na Slovensku. Záruka pre podniky je 24 mesiacov od dátumu predaja výrobkov. Je dôležité uschovať si doklad o kúpe. To je základ pre uplatnenie reklamácie.


15. Mám problém s objednaným produktom. Čo teraz?

Prosíme o dôkladné skontrolovanie balíka pri prevzatí zásielky od prepravcu. Ak balík vykazuje znaky poškodenia, požadujte spísanie Protokolu o poškodení balíka.
V prípade poškodenia tovaru dopravou bez evidentného znaku poškodenia balíka, tzv. V prípade skrytej vady, je nutné oznámiť reklamáciu elektronicky najneskôr do 1 pracovného dňa od dodania zásielky. Oneskorená reklamácia nebude uznaná. Reklamáciu môžete uplatniť e-mailom na objednavky@bamboo.sk alebo obchod@bamboo.sk 


16. Môžem vrátiť zakúpený produkt?

 

Vzhľadom k tomu, že v prípade odstúpenia sa zmluva od začiatku ruší, vrátia alebo nahradia si dodávateľ a kupujúci všetky vzájomne prijaté plnenia. Kupujúci spolu s vráteným tovarom musí predložiť doklad o kúpe tovaru. Kupujúci tovar pokiaľ je to možné zašle späť:o nepoužívaný,o nepoškodený,o kompletný (vrátane príbalového letáku a pod.),o v pôvodnom obale.V prípade, že kupujúci odstúpi od kúpnej zmluvy a doručí dodávateľovi tovar so zníženou hodnotou, ktorý je používaný, poškodený alebo neúplný, uhradí kupujúci dodávateľovi náklady, ktoré vznikli v súvislosti s opravou tovaru alebo jeho uvedením do pôvodného stavu.

  •  Dodávateľ odporúča kupujúcemu tovar poistiť v súvislosti s jeho vrátením. Dodávateľ nepreberá zásielky na dobierku. Dodávateľ kúpnu cenu za tovar vráti kupujúcemu prevodom na ním určený bankový účet, a to najneskôr do 15 dní v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona.

 

  •  Kupujúci znáša náklady na vrátenie tovaru ak tento tovar plne zodpovedal kvalitatívnym požiadavkám a nebol vadný, inak tieto náklady znáša dodávateľ. Kupujúci môže požiadať dodávateľa o odvoz vráteného tovaru, v takom prípade má dodávateľ právo na poplatok za odvoz vo výške prepravného. Predávajúci vráti peniaze kupujúcemu v lehote do 14 pracovných dní od dodania podkladov od kupujúceho, ktoré sú potrebné pre prevod.

 

  •  Preprava tovaru a vynáška tovaru sú samostatne poskytované služby, ktoré nie sú poskytované automaticky a kupujúci si ich môže, ale nemusí objednať. Preto sa náklady súvisiace s objednanou prepravou tovaru a príp. aj vynáškou tovaru, nepovažujú za náklady kupujúceho, ktoré vynaložil v súvislosti s objednaním tovaru.S poukazom na ust. § 7 ods. 6 písm. a) zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji v platnom znení nie je možné odstúpiť od zmluvy, ak bola preprava/vynáška zrealizovaná so súhlasom spotrebiteľa v rámci lehoty na  odstúpenie.
Tento web používa cookies podľa nastavenia Vášho prehliadača. Ďalšie informácie nájdete „ Všetko o nákupe ” v sekcii Zásady spracovania a ochrany osobných údajov